Thursday, January 15, 2015

Coming Back Soon // De Retour ASAP !

Hey girls !
First and foremost, I wanted to apologize for weeks passing by, and nothing coming up on my blog.
I can explain myself by telling you that my computer broke down and I had to purchase another one... Just arrived today. However, it's totally the same for my Vlogs. But good news are : Each are starting again very soon (time for me to get settled with my new computer) AND I now have a tripod !
See you soon girlz <3

Coucou les filles !
Je voulais avant tout m'excuser pour ces quelques semaines sans Vlogs ni articles ; Mon pc m'a laché ! Alors qu'en plus je vous avais préparé des petites vidéos de noël niveau vernis ainsi qu'un superbe article... Les bonnes nouvelles : Les articles ainsi que les Vlogs reprennnent très bientot mais surtout : J'ai enfin mon trépieds ! Ce qui signifie des tutos pour les ongles sur youtube !
A très bientôt mes petits loups <3


WonderDelphine <3

No comments:

Post a Comment